loading...
.:سرزمین کره ای:.
AIDA بازدید : 1590 1395/02/09 نظرات (0)

آهنگ متن سریال اوه الهه من با خوانندگی جونگ هیون از گروه شاینی

ژانر:OST

تاریخ ساخت:17-11-2015

زبان:کره ای

 برای دانلود و شنیدن آنلاین آهنگ و مشاهده متن آن  و ترجمه ی آن ادامه ی مطلب بروید

 

متن این آهنگ به کره ای:(کره اینگلیشخنثی)

I’m feeling so good
modeun ge so fine
naraganeun geot gata
neol saenggakhamyeon nado moreuge
isanghan kosnorael na na na
geunyeo saenggage kkae maeil achim nan
jame deul ttaedo geujeo u hu hu
amureohji anheun cheok hae bwado
yeah jakku tiga nana bwa
She is my beautiful
beautiful lady
tto bwado bwado yeppeujanha Yeah
You’re my beautiful
beautiful lady
geunyang nuneul ttel su eopsneun girl
so beautiful so beautiful
so beautiful
You know know know yeah
so beautiful so beautiful
naegen neomu wanbyeokhan girl
oemo so good seonggyeokdo so good
geureom banchigijanha god
kkum sogeseodo with you by my side
sigana cheoncheonhi ga a a
haru jongil geunyeoga maemdora
babo gateun useumman u hu hu
amureohji anheun cheok hae bwado
yeah sumgil suga eopsna bwa
she is my beautiful
beautiful lady
tto bwado bwado yeppeujanha
you’re my beautiful
beautiful lady
geunyang nuneul ttel su eopsneun girl
meorissogi jakku bokjaphae
geunyeoga tteonagalkka bwa
geuraedo geuge silhji anheun ge
geunyeoga neomu johaseo
eodil gado eodil bwado
naegen ontong geunyeoppuniya jebal
so baby nae pume angimyeon dwae
She is my beautiful
beautiful lady
tto bwado bwado yeppeujanha
You’re my beautiful
beautiful lady
nan nuneul ttel su eopseo
nae sarangeun neoya baby
She is my beautiful
beautiful lady
tto bwado bwado yeppeujanha
You’re my beautiful
beautiful lady
geunyang nuneul ttel su eopsneun girl
so beautiful so beautiful
so beautiful
You know know know yeah
so beautiful so beautiful
naegen neomu wanbyeokhan girl

ترجمه ی فارسی این آهنگ:(کار خودمه مشکل داشت بگیدقلب)

احساس خوبی دارم
همه چیز عالیه
احساس میکنم دارم پرواز میکنم
وقتی که به تو فکر میکنم،بدون اینکه بدونم
شروع به زمزمه کردن آهنگ جدیدی میکنم
هر روز با فکر کردن به تو بیدار میشم
حتی وقتایی که خوابم میاد
تلاش میکنم تا وانمود کنم که چیزی نیست
اما فکر میکنم واضحه
اون زیبای منه،زن زیبای من
اون همیشه خیلی زیباست هر وقت نگاهش میکنم
تو زیبای منی زن زیبای من
من نمیتونم چشم ازت بر دارم دختر
خیلی خوشگلی
بسیار زیبا،تو میدونیش
خیلی خوشگلی
برای من تو بهترینی دختر
ظاهرت خوبه اخلاقتم خوبه
این عادلانه نیست خدا
حتی توی رویاهام تو در کنار من هستی
زمان،خواهشا آروم آروم بگذر
همه ی روز ها اون اطراف من میپره ^_^
مثل احمقا فقط میخندم :ا
دارم تلاش میکنم تا وانمود میکنم که چیزی نیست
اما فکر کنم نمیتونم مخفیش کنم
اون زیبای منه،زن زیبای من
اون همیشه خیلی زیباست هر وقت نگاهش میکنم
تو زیبای منی زن زیبای من
نمیتونم چشم ازت بردارم دختر
سرم داره میچرخه
(در مورد رفتن او)
اما ازش متنفر نیستم
(بخاطر اینکه خیلی دوسش دارم)
هر جا میرم و هر جایی رو نگاه میکنم
فقط اونه،خواهشا
پس عزیزم،فقط بیا بغلم *_*
اون زیبای منه،زن زیبای من
هر موقع که میبینمش خیلی خوشگله
تو زیبای منی،زن زیبای من
نمیتونم ازت چشم بردارم دختر
اون زیبای منه،زن زیبای منه
هر موقع که میبینمش زیباست
تو زیبای منی،زن زیبای من
نمیتونم چشم ازت بردارم
خیلی خوشگلی
خیلی خوشگلی،تو میدونیش
خیلی خوشگلی
تو برای من عالیی دختر

دانلود با کیفیت 320:download

 

 

 

 

 

 

هر گونه کپی برداری از این مطلب بدون ذکر نام و آدرس سایت شرعا حرام بوده و با متخلف طبق قانون برخورد خواهد شد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سایتی مختص فیلم ها و سریال های کره ای موزیک ویدیو های کره ای موزیک های سریال های کره ای اخبار کره جنوبی و ایدال ها هر روز همه چیز در باره کره جنوبی در اینجا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 112
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 477
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 22,184
  • بازدید کلی : 850,865
  • کدهای اختصاصی

    مترجم سایت

    پشتیبانی